Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Ruilen & retourneren

    Wat jammer dat je de zending retour wilt sturen of ruilen. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en we willen je goed van dienst zijn!

    Retourneren

    Geen probleem! Als je toch niet tevreden bent met een product, of het artikel komt beschadigd aan, is het mogelijk het te ruilen of te retourneren. Het product moet dan wel aan enkele voorwaarden voldoen, afhankelijk van de reden van retourneren.

    Is het product kapot of beschadigd?

    1. Laat het ons binnen 48 uur weten via [email protected] met begeleidend schrijven en foto’s van de beschadiging(en).
    2. Retourneer het artikel binnen 14 dagen na de dag van ontvangst met ons retourformulier.
    3. Het product moet bij ons aangeschaft zijn. 
    4. Voor het retourneren van producten via de pakketdiensten worden handlingskosten van € 2,78 excl. BTW gerekend.

    Niets mis met het product, maar toch op zoek naar iets anders?

    1. Stuur of breng jouw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour met het retourformulier.
    2. Het product moet bij ons aangeschaft zijn.
    3. Het product moet ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden (tevens vrij van prijzen/stickers).
    4. Voor het retourneren van producten via de pakketdiensten worden handlingskosten van € 2,78 excl. BTW gerekend. In alle gevallen geldt dat medicijnen en afgeprijsde artikelen niet retour genomen kunnen worden!

    Natuurlijk is het mogelijk zowel producten uit de webshop te retourneren. Voor meer vragen over ruilen of retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected].

    Retouradres

    Sweet Pets
    Hongkongstraat 71
    3047BR Rotterdam

    Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.

    Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

    In het geval van garantie kwesties heb je uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Wij verzoeken je het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen.

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »